2010/05/04

akkor a spárga

zöld spárgát vettem, ezt nem kell pucolni, viszont az íze is semlegesebb, mint a fehéré. A párológépem úgyis elől van, mivel a kisfiamnak egyre gyakrabban "főzök" vele. Csirkéhez készítem köretnek és párolok mellé 1 fej krumplit is.
A kefírt szeretem a csirke párolásához felhasználni, mert jó savanykás ízt ad neki. Az sem baj, hogy a kefír - ha ebben rotyogtatom a húst, míg megpuhul - össze szokott túrósodni. A végén ebből a túrós szószból úgyis kiveszem a husit.
Fokhagymát pirítottam, majd a kockákra vágott húst is. Sóztam, borsoztam, ment bele koriander is. Ezt szétmorzsolom a kezemben, aztán a serpenyőben kipattogzik, amelyiket nem lapítottam volna szét. Kis indiai fűszer és miután megpirult a husi, felöntöm 1 pohár kefírrel. Ebbe kis parmezánt kevertem. Könnyed, savanykás íze lesz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...