2010/04/08

céklás tészta

igazi maradékfelhasználós a receptem. Kellett hozzá, hogy a múltkor lefagyasszam anyukám céklalevesét, továbbá kellett a Húsvét, hogy maradjon a családi készítésű sonkából. Azt gondoltam, hogy ezekből készítek feltétet a tönkölytésztámhoz. Így tettem. Megfőztem a tésztát. Míg főtt, előpakoltam a koriandert, fokhagymát, parmezánt, felkockáztam a sonkát, reszeltem füstölt sajtot, kapott a serpenyő egy kanál vajat. Megpirítottam a fűszereket, aztán a sonkát, ekkor ment hozzá a főtt tésztám, rá a sajtok. Kicsit összepirítottam, majd ráöntöttem a céklalevest, ettől klasszul megszíneződött. Hagytam a tűzön még pár percig, aztán sós joghurt került a tetejére, igazából csak a látvány kedvéért. Dehát a gasztronómia nemcsak az íz, hanem a látvány is, nem igaz?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...