2012/04/13

graepfruit saláta

Már többször is zengtem ódákat a sütőzacskó és a kacsacomb találkozásáról - most egy rendhagyó köretet próbáltam ki hozzá. A kacsahús omlósan fűszeres volt, jólesett mellé a savanyú-édes-friss ízkombináció.
Ezen a képen a család férfitagjainak adagja látható, hagyományos krumplival, mert persze a graepfruitot leginkább magamnak készítettem. Ez van.


Az én köretem köles volt és a saláta:


pár cikk gyümölcs, kockákra vágva
néhány hasábka sajt (ez füstölt, de kéksajttal volna az igazi)
és az öntet:
mustár, só, olaj, citromlé, méz - hát ezek arányairól elég nehéz írni, mert nagyon ízlés szerint való és tényleg csak mikroadag készült, de a mustár és só nagyon kevés, aztán a citromlé és arányaiban a legtöbb a méz és az olaj. Jó próbálkozást!


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...