2010/02/05

zabkorpás rozsos

ha a mikro, a sütő és a főzőlap együtt be van kapcsolva, nem bírja a biztosíték - ma ez bebizonyosodott. Ennek köszönhetem a puha kenyeremet, mivel kényszerűségből sokkal tovább kelesztettem és így lett csak igazán ok! Összesen 3 órán át kelt, mert délelőtt barátok voltak nálunk, aztán ebédeltem és babáztam, a biztosítékot csak aztán kapcsoltam fel, hogy aztán a sütőm megint működjön. A kenyér leginkább fehér, csak 10 dkg rozsliszt van benne, és az is fehér. Némi zabkorpát is kevertem bele (csak a férjem meg ne tudja :) ) és a langyosvízbe 1 kanál méz is került, meg kis olaj. Kézzel gyúrtam, hamar megvolt. 20 percig sütöttem 200 fokon, gőzölő edénnyel a sütőben. Kopog a héja..hmmm

40 dkg sima búzaliszt
10 dkb fehér rozsliszt
kis zabkorpa
3dl melegvíz
olaj, só, méz, porélesztő

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...