2010/02/12

csokikeksz szerelem napjára

csokis kekszre készülődtem, hogy meglepjem a családot. Biztosra akartam menni, az interneten számos csokis oldalt átnéztem, végül aztán Stahl mellett döntöttem. A recept jól követhető, de két kérdésem sütéskor mindig előjön. 1. ha cukor kell bele, vajon a por- avagy kristálycukorra gondol a szerző? Jártam már úgy, hogy ropogott a fogam alatt, gondolom, abba pont porcukor kellett volna. 2. a sütési idő pontosan le van írva, azonban hogy légkeverésessel mennyi, az nincs. Betartottam a jelzett 12 percet, de nem lett volna baj 2 perccel előbb kivenni. De így is finom lett! Recepten kívül, mikor forrón kivettem a sütőből, gyorsan beecseteltem cukros vízzel párat és aprított, cukrozott dióba mártottam, többet megcukroztam, a maradékot megkakaóztam. Így 3 színben pompázik a tányéron. Boldog Valentin napot!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...