2010/02/10

spenótos raita naannal

a minap egy indiai-pakisztáni étteremből (Kohinoor) rendeltem ebédet - ne tegyétek! Én ugyan csak az indiai konyhát kóstoltam eddig és ismerem kicsit, de a pakisztáni sem lehet ennyire rossz... A mai ebédem ennek az élménynek a "búfelejtése".
Spenótos raita masala nannal - amúgy szakácskönyvből.(Shakuntala Saraf) A somogyvámosi Krisna-völgyben ( www.krisnavölgy.hu ) vásárolták a szülők ezt a vega könyvet, már többször használtam, érdemes. 
Ébredés után bekevertem a naan tésztáját lisztől, sütőporból, olvastott vajjal, tejjel, és hagytam 3 órát pihenni. Ekkor kinyújtottam, kerekekre nyújtottam és megkentem a burgonyás töltelékkel, ami főtt törtkrumli, hagymák, gyömbér keveréke. Meghajtottam, majd forró sütőben pirosra sütöttem. Kivétel után megkentem vajjal, attól fénylik ilyen szépen.

A spenótos raitához feldaraboltam a leveleket,(tegnap eljutottam a piacra!), majd a megpirított mustármag bogyókhoz kevertem a joghurttal együtt. Állni hagytam kicsikét, most lehet kezdeni mártogatni. Jó étvágyat hozzá!

1,5 pohár joghurt
1 csésze spenótlevél darabolva
mustármag
bors, só, kömény, kis cukor

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...