2010/03/16

tejes kalács jó sok vaníliával

mindenki hokkaidonak hívja, így én maradok az egyszerű nevénél. A kenyérsütés legnagyszerűbb része a formázás és hajtogatás - ebben a kalácsban is az. Recept limarától. A megkelt tésztát nyolc részre osztottam, négyet bekevertem kakaóval. Aztán ezeket az egyforma labdákat egyforma téglalappá nyújtottam, olyan szélesre, mint a hosszúkás, magasfalú kenyérsütő formám. (30×15×10 kb.). Egy fehérre tettem egy csokisat és feltekertem, majd egy csokisra egy fehér téglalapot és ezt is feltekertem, és a másik mellé helyeztem, szorosan a formába. A maradék négy ugyanígy járt. A formámban így pepitában látszanak és szeleteléskor meg szép márványosak-csíkosak a feltekerés miatt. Jó sok vaníliát kapartam ki és kis tejben megáztattam, ez került a tetejére, attól olyan pöttyös. Kép sütés előtt.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...