2010/07/15

afgán rétes 02

a rétesről már írtam, de most egy húspástétomos töltelékkel is kipróbáltam. Tényleg. Nagyon ajánlom a réteslapból készített harapnivalókat! Magam nem készítenék réteslapot, de a bolti példányok kíválóak, nem törnek, bátran bele lehet kezdeni. Most a Jó Rétes Kft. lapját használtam, ez itt a reklámjuk helye. Kicsit vastagabbak a lapok, mint az eddigiek, lehet próbálkozni csak dupla lappal hajtogatva. (eddig hármasával hajtogattam, hogy jó stabil héja legyen a ropogtatnivalómnak.)
Húspástétom. Nagy húslevest főztem, ebben főtt egy csirkemell is. Miután ízesre főtt a bezöldségelt levesemben, felkockáztam, ment a turmixgépbe. Utána egy kis mustár, natúr joghurt, só, bors, kapribogyó és krémsajt. Utólag már tudom, hogy némi vaj is kellett volna bele, hogy krémesebb legyen. Összeturmix.
Megpúpoztam a téglalapokat, háromszögben meghajtogattam, aztán kisült 10 perc alatt az előmelegített sütőmben, 150 fokon. Tetejére hogy mit szórsz, az szinte mindegy, én a fekete színt szeretem, így általában fekete hagymamagot szórok rá. Istenien mutat!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...