2012/01/06

tavaszi saláta az újévben

jó, én nem mondom, hogy összességében ez olcsó, de a finom hozzávalók miatt az összhatás tökéletes is! Friss ízekre vágytam ma délután, ráadásul reggel a zöldségesnél kivételesen szép petrezselymet is kaptam, és ugye az milyen egészséges is - szóval, eldöntetett.

hozzávalóim:

salátalevél keverék (bolti)
1 kis paradicsom
2 szár petrezselyem levelei (ettől csuda friss íze lett)
pirított dióbél egy kevés rámorzsolva
fekete olíva (Kalamata- hú, de jót nyaraltunk ott régen!)
parmezán (parmigiano reggiano) forgácsokban
szezámmag, lenmag, só, bors
egy félcsipet szárított narancshéj

fentieket értelemszerűen aprítom és összekeverem olajjal (omega 3-6-9 keverék, Vom Fass - az utolsó cseppeket használtam el rá) és némi köménymagolaj

Tedd vidámmá kis környezeted 2012-ben is! Ez az én kívánságom az Olvasónak.


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...