2010/08/23

indiai ragu csirkéből

ezidáig curryételt csak mellehusából készítettem. Most azonban csirkecombok várakoztak, hogy megegyük őket. Megsütöttem 2 combot sütőzacskóban, 150 fokon, légkeverésesben 2,5 óra alatt. Ezután a csontjánál fogva ki sem lehet emelni a combot, olyannyira szétmállik a húsa. Előtte persze besóztam, borsoztam és került rá még fokhagyma granulátum (az élő fokhagymáim sajnos most teljesen ízetlenek, még szaguk is alig van - úgy látszik, rossz szállítmány) és kis bazsalikom. Szóval ezekkel együtt a sütőben szépen összepuhultak.

Itt talán abba is hagyhattam volna - nagy volt a kísértés, ugyanis isteni állaga-illata-íze lett. De nem, én folytattam.

A husit lefejtettem a csontokról és joghurtos-fűszeres pácba tettem. A pác fél doboz sima joghurtból és egy bombay masala nevű fűszerkeverékből állt (ezt most boltban vettem, zacskós gyorskeverék, de kíváncsi voltam rá, milyen). Olajjal meglocsoltam. A wokot felforrósítottam némi olajjal, és miután 20 percet megpihent a husi, rádobtam és összepirítottam vele.

Tegnapról maradt palacsintatésztám - három lepény telt ki belőle, ezeket felszeltem laskatészta csíkokra és ez volt a köret a csirke mellé. Ha nagyon fűszeres a husi, érdemes ilyen teljesen "ízetlen" köretet tálalni hozzá. A csirke melle után szokatlan az ízesebb combhusi - és milyen finom!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...