2010/08/04

csokimáz

érdekes összetételű csokimázt olvastam egy újságban. Magamtól nem csináltam volna meg, de tesztelni akartam a receptet. A süti maga nem érdemes a közlésre, de a csokimáz szerintem érdekes, kicsit variáltam az arányokon. Nem kell gőzölni a csokikockákat, nem repedezik a krém dermedés után.
Pihentetni érdemes kihűlés után pár órát a hűtőben, én egy éjszakára tettem be. Szép fényes, jól szelhető. A mennyiség egy 20X25-ös tepsi sütire készül, egy centi vastag krém lett rajta. Igazán jó!

15 dkg margarin
5dkg étcsoki
10dkg porcukor
fél pohár natúr joghurt (esetleg kefír)
5 dkg holland kakaópor (nem cukrozott)

ezt mindent egy lábosba bele, és kislángon melegítjük, míg a vajkockák el nem tűnnek belőle és a csokikockák is krémesek lesznek. Kevergesd, érdemes. A krém kenhető marad, kis szünet után is ráönthető a kihűlt sütikre, nem köt bele a lábosba.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...