2011/06/27

sült cukkini saláta

vendégvárónak, jó előre elkészítve. Én tepsis csirke felsőcomb mellé tálaltam - friss-ropogós ízeivel tökéletes kiegészítője. Ha tüzet raksz, még ízletesebb, ez most serpenyőben készült.

Adtam hozzá:
1 cukkini hámozatlan
1 vöröshagyma
oregano, só, bors, fokhagyma

balzsamecet, olívaolaj - egyharmad, kétharmad
szárított, érlelt paradicsom


A cukkinit megmostam és felszeleteltem 5 cm hasábokra. Megforgattam sós-ecetes-borsos olajban/pácban. Kisütöttem addig, hogy barnuljon helyenként, nemigen kell forgatni és a tepsibe csak nagyon kevés olaj szükséges. Ne kevergesd, úgy jó, ha kicsit odakap a széle.

Míg sült, a maradék olajhoz még kevertem oreganot és fokhagymát (azért csak ekkor, hogy sütéskor ne égjen rá a finom cukkinimre) és a paradicsomokat is felcsíkoztam.

Ha megsült a zöldség, hagyom hűlni, majd összekeverem az öntettel és a paradicsommal.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...