2010/12/01

fenyőmagos tészta

húsétel mellé gondolkodtam ma valami szokatlanabb köreten. Először dödöllét terveztem, ezt már régóta ki szeretném próbálni, pontosan mióta az Őrségben ettünk nagyon finomat. De mivel épp kifogyott a krumpli, és meglepett minket az ónoseső, így pótolni nem tudtam, lett inkább egy tésztaétel.

Kis olajon fokhagymát pirítottam, a legvégére beledobtam a fenyőmagot. Ezzel együtt már csak módjával pirítsuk, mert nagyon könnyen megég a mag.

Eztán hozzátettem a mascarponét és őröltem rá rózsaborsot. Közben kifőtt a csuszatészta, leszűrtem, ráborítottam, és együtt pirult kicsikét. Finom, ízletes köret és főleg nem száraz!

Használtam tehát hozzá:
2 fakanál mascarpone
4 gerezd fokhagyma
2 ek fenyőmag
csuszatészta, olaj, só, bors

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...