2010/12/21

mazsolakrémes trüffel

sok lépcsőben készültek el a bonbonok - no nem mintha sokáig tartana, csak valahogy így hozta a szabadidőm. Több napig is elállnak ezek a krémek, nem aggódtam.

Először a mazsolakrémről, ezt bonbonmániánál (is) olvastam, nagyon finom.
Rumba áztattam a mazsolákat 2 napig, majd ledaráltam. Hozzáadtam annyi saját marcipánt, hogy az állaga olyan bonbonkrémes legyen - ne túl híg, ne túl kemény. Ment vissza a hűtőbe.

Az ízesített bonbonokhoz mindig jó, ha teszünk sima trüffelkrémet is. Amikor ráharapunk, jó egy kis kontraszt a szájban, és nemcsak a kemény csokihéj.

A technika ugyanaz, mint a korábbi bonbonoknál, csak ezt most az osztrák Zotter csokijából csináltam. http://www.zotter.at/. Rétegesen tettem a formába a trüffelt és a mazsolakrémet.

Nagggyon roppanós!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...