2010/12/01

századik bejegyzés - töltött croissant


úgy terveztem az ősz elején, hogy évvégére meglesz a száz poszt, de úgy látszik, túlteljesítettem a terveimet. Köszöntöm magamat! :) Ámulva nézem a blogtársakat, hogy már az ezrediken is túl - fú, az még messzi van!
Századiknak most nem is egy új recept jön - néha egy gasztroblogger is ismételhet, ha egyszer olyan finom! Így járt a croissant, melynek tésztája és leírása itt.

Ezúttal rutinos voltam és meg is töltöttem a mennyeien finom croissantokat.
Készült csokis, ebbe fél étcsokikockát bugyolálta.
Készült sonkás, ő mézes sonkaszeletet kapott a hengergetés előtt,
és készült kandírozott citrusos is.

Hogy az ízeket megkülönböztessem, a tetejük is különböző lett. Lenmagos, csokireszelékes és mandulás. Lehet találgatni, melyik, melyik. Még a maradék írókát is fel tudtam használni. Forrón kivéve a sütőből, megkenegettem a tetejüket, a máz szépen rászáradt, mutatós lett. Leveles a tésztája, finom vajas ahogy harapom és pihe könnyű egy-egy darab. ÉS az illata, hmmm... Jó étvágyat!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...