2010/11/20

karfiolleves

maradt egy kis húslé, ami szépen megkocsonyásodott a hűtőben. Gondoltam, hogy beleteszem a karfiollevesembe. 1 közepes méretű karfiolt rózsáira bontottam és feltettem főni bő alaplében. Közben hozzápucoltam 2 répát és felkarikáztam, hogy az alapvetően fehér színű levesben vidáman mutasson és ment a többiekhez. Egy kis darab káposzta is volt még, ezt is beletettem.

Főztem kis lángon, türelmesen 30 percig. Eztán elzártam, picit lehiggadt és kapott egy deci főzőtejszínt. Piros galuska jár még bele, ezt külön főztem ki.
A kép nem saját, későn kaptam észbe a fotózáshoz és már nem volt leves. Forrás: gazdakor.szie.hu


a galuskához: só, 1 tojás, 1 tk pirospaprika és liszt, amennyivel félkemény tésztát kapsz

a többiek:
1 karfiol, 2 répa, kis káposzta
2 liter leves
1 dl tejszín

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...