2010/11/27

mascarponés csirkés penne

a húslevesben sok lett a hús. A múltkor a zöldség, most meg a husi. De azért mind nagyon finom! :)  A megfőtt, ízes csirkemellet hasznosítottam újra, amikor kreáltam belőle második fogást.

Fokhagymát pirítottam olajon és beledobtam a feldarabolt mellehúsát. Sózni már nem kellett, de jól megborsoztam, oregánóztam. Pirult egy ideig. Majd ízes házi paradicsomléből, amit anyukám készít, lottyintottam bele fél decit kb. és átforgattam. Eztán ment hozzá két fakanálnyi mascarpone, bele csípős paprika és a tejszínből egy deci. Jól átkevertem, összerottyantottam.

Főztem hozzá durum pennét és azzal is pirítottam 2-3 percig. Utólag kapott még egy kis tejszínt, mert szaftosabban szeretjük.

Finom selymes íze van, utólag még borsoztam és reszeltem rá kis sajtot.

mellehusi
mascarpone
paradicsomlé (elhagyható)
tejszín
oregano, bors, fokhagyma, olaj

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...